Porin seudun Vihreät ry on asettanut kahdeksan uutta ehdokasta kuntavaaleihin. Keskiviikkona järjestetyssä ylimääräisessä yleiskokouksessa ehdokkaiksi nimettiin  Heikki Erkinaho, kirjastonhoitaja, biologi, Jere Kuusinen, lehtori, TaM, Timo Lehtonen, eläkeläinen, Tarja Linnanketo, psykiatrinen sairaanhoitaja, Juuli Ojansuu, HuK, opiskelija, Laura Puromies, kulttuurintutkija, Janne Sjöholm, tietokoneasentaja sekä Petri Vallinsalo, rakennusinsinööri.
”Porissa on paljon potentiaalia Vihreiden kannatuksen kasvulle. Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että meillä on jo tässä kohtaa vaalityötä monipuolinen ja innostunut joukko ehdokkaita tavoittelemassa menestystä kuntavaaleissa”, toteaa Porin seudun Vihreiden puheenjohtaja Laura Pullinen.
Ensimmäiset porilaiset ehdokkaat Vihreät julkistivat vappuna. Silloin nimetyt ehdokkaat olivat Tiina Kudjoi, tapahtumakoordinaattori, Henry Merimaa, TaM, kuvataiteilija, Sari Nyberg-Tuominen, lastentarhanopettaja, Laura Pullinen, yrittäjä, kulttuurituottaja, Joeli Santikko, myyjä, Juha Sjöholm, luontokartoittaja, Sini Solala, luontokartoittaja ja Heidi Teinonen, palvelupäällikkö, työterveyshoitaja.

Lisätietoja:

Laura Pullinen,