Porin seudun Vihreät ry on nimennyt ensimmäiset kuntavaaliehdokkaansa. Vihreiden kuntavaalikampanja käynnistyi vappuaaton tapahtumassa Eetunaukiolla. Vihreät lähtevät Porissa kohti kuntavaalimenestystä asettamalla monipuolisen ehdokaslistan. Tavoitteena on tuplata vihreiden valtuutettujen määrä.

– Toimintamme perustuu luottamukseen ja yhteistyöhön myös kuntavaalikampanjassa. Lähdemme kohti vaalimenestystä toinen toistamme tukien. Tärkeimmät arvomme, vastuu, vapaus ja välittäminen, näkyvät kaikessa toiminnassamme. Vihreät on tulevaisuuden puolue myös Porissa, summaa Porin seudun Vihreät ry:n puheenjohtaja Laura Pullinen.

Ensimmäiset vihreät ehdokkaat Porissa ovat tapahtumakoordinaattori Tiina Kudjoi, kuvataiteilija Henry Merimaa, lastentarhanopettaja Sari Nyberg-Tuominen, yrittäjä Laura Pullinen, myyjä Joeli Santikko, luontokartoittaja Juha Sjöholm, luontokartoittaja Sini Solala ja palvelupäällikkö Heidi Teinonen.

Tutustu ehdokkaisiin Eetunaukion tapahtuman tunnelmissa Facebook-ryhmässä.